Image placeholder

MuraleReklamowe

Tworzymy sztukę reklamy - własnoręcznie!

Zdobądź uwagę odbiorców dzięki muralom reklamowym

Reklama na muralach to skuteczny sposób na wyróżnienie się w miejskiej przestrzeni i przyciągnięcie wzroku odbiorców. W przeciwieństwie do tradycyjnych form reklamy, murale są ręcznie malowane, dzięki czemu zyskują unikalny, artystyczny charakter. To pozwala firmom na stworzenie bardziej osobistej, swobodnej komunikacji z potencjalnymi klientami. Nic dziwnego, że ta forma promocji zyskuje coraz większą popularność.

Reklama na muralach to rodzaj reklamy zewnętrznej (outdoorowej), która polega na tworzeniu ręcznie malowanych obrazów na ścianach budynków, murach lub innych dużych powierzchniach. Murale są projektowane w taki sposób, aby przyciągały uwagę w miejscach o dużym natężeniu ruchu, np. na ruchliwych ulicach czy w pobliżu stacji metra.

Tego typu reklamy są zazwyczaj tworzone przez profesjonalnych artystów i mogą być dostosowane do dowolnej wizji marki. Mogą służyć do promocji firmy, produktu, jak i wydarzeń kulturalnych czy społecznych, np. premiery nowego serialu.

Mamy ścianę dla Ciebie!

Masz pomysł na kampanię, która wyróżni się w sercu Warszawy?
Zarządzamy ścianą w kultowych Pawilonach na Nowym Świecie, stworzymy dla Twojej marki unikalny mural. To idealna okazja, by dotrzeć do tysięcy osób, które codziennie odwiedzają to miejsce.
Zrób wrażenie tam, gdzie dzieje się wszystko. Skontaktuj się z nami już dziś i stwórzmy coś niezapomnianego!

Illustration

Dlaczego warto wybrać mural?

Wyróżnia się w miejskim krajobrazie

Mural to znacznie więcej niż zwykły billboard. Jego artystyczny charakter sprawia, że jest pozytywnie odbierany przez mieszkańców i traktowany jako element upiększający przestrzeń, a nie szpecący ją.

Wzmacnia wizerunek marki

Ręcznie malowany mural, często dopasowany do lokalnego otoczenia, może pomóc marce w nawiązaniu autentycznej relacji z odbiorcami.

Jest przyjazny dla środowiska

Coraz częściej do tworzenia murali wykorzystuje się ekologiczne farby, które pochłaniają zanieczyszczenia z powietrza. To doskonały sposób na pokazanie, że marka dba o środowisko.

Generuje dodatkowe treści:

Proces powstawania muralu (od projektu, po malowanie) to świetny materiał na angażujące treści do mediów społecznościowych, co pozwala na przedłużenie kampanii i dotarcie do szerszej publiczności.

Co musisz wiedzieć przed stworzeniem muralu?

Choć mural to elastyczna i kreatywna forma reklamy, warto pamiętać o kilku ważnych kwestiach, m.in. o konieczności uzyskania zgody na umieszczenie reklamy na danej powierzchni. W zależności od lokalizacji i wymiarów muralu mogą obowiązywać różne regulacje prawne, np. zapisy w uchwale krajobrazowej danej gminy.
Przed rozpoczęciem projektu, należy także dokładnie zaplanować budżet, który będzie obejmował zarówno wynagrodzenie dla artysty, koszty materiałów, jak i ewentualne opłaty za wynajem ściany.
Masz już pomysł na mural reklamowy? Pamiętaj, że każdy etap – od koncepcji po wykonanie – ma znaczenie!